[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Rafał Mróz, rok 2010Nr zamówienia: 799846Nr Klienta: 806171Data realizacji zamówienia: 2010-09-29Zapłacono: 39,90 złAutor: Rafał MrózTytuł: Import pieniędzyData: 2010Zdjęcie do projektu okładki zostało użyte za zgodąistockphoto.comWydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.44-100 Gliwiceul. Daszyńskiego 5www.ZloteMysli.ple-mail:kontakt@zlotemysli.plAutor oraz Wydawnictwo "Złote Myśli" dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje byłykompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane ztym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo "Złote Myśli" nieponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacjizawartych w książce.Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposóbreprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgodywydawcy. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośnikufilmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Jeśli przez myśl przeszło Ci, aby udostępnić tę książkę za darmo w internecie łamiąc tym samym prawaautorskie, POMYŚL, czy nie lepiej przyłączyć się do Programu Partnerskiego i ZARABIAĆ poprzezpromowanie tej i kilkuset innych książek z naszego wydawnictwa.Zobacz szczegóły.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Spis treściWstęp ...........................................................................5Dlaczego możesz zarobić na imporcie? .........................8Jak wykorzystać tę szansę? .................................................9Dla kogo jest ta publikacja? ............................................. 10Czego tutaj na pewno nie znajdziesz? ............................11Czego się tutaj dowiesz? .....................................................11Znajdź idealny produkt........................................... 12Zanim zaczniesz… .............................................................. 12Od czego powinieneś zacząć?...........................................12Zły produkt to najgorsza inwestycja pod słońcem . 15Idealny produkt do importowania ................................ 17Poznaj cechy idealnego produktu ....................................18Bez daty przydatności do spożycia ..................................18Bez akcyzy i dodatkowych podatków ............................19Lekki i mały ............................................................................21Powinien być drogi. Albo tani............................................23Nie może się popsuć ............................................................24Nie może wymagać edukacji.............................................25Nie musi być produktem finalnym ...................................26Nie może być rzadko używany..........................................29Gdzie znajdziesz najwięcej idealnych produktów?. 30Jak szukać niszy wokół idealnego produktu? ........... 31Najważniejsza jest konwersja ...........................................31Jak podnosić konwersję? ....................................................33Szukaj cykli koniunkturalnych ..........................................33Szukanie niszy za pomocą Internetu ...............................35Szukanie niszy za pomocą… mózgu ........................... 41Znajdź wiarygodnych dostawców.......................... 46Jak szukać dostawców?..................................................... 46Pierwszy kontakt.................................................................. 55Próbka produktu.................................................................. 60Jak nie płacić za wysyłkę ani próbkę? .......................... 61Testy próbek .......................................................................... 62Zamówienie i płatność ...................................................... 63Koszty dostawy .................................................................... 65Odbiór towaru ...................................................................... 66Efektywna sprzedaż ................................................ 68Jak sprzedawać szybko i z zyskiem? ............................. 68Reklama i promocja — jaka i gdzie?............................. 73Jaka jest cena Twojego produktu? ................................ 81Inni mają taniej..................................................................... 84Jak wygrać z konkurencją?............................................... 86Retencja i lojalność, czyli utrzymanie klientów ........ 87Jak budować lojalność? ......................................................90Czy reklamacja to problem? ............................................ 94Uwaga! Oszuści! ....................................................... 99Komplikacje i oszustwa ..................................................... 99Oszustwo i wyłudzenie....................................................100Zarabianie na imporcie — bez importu ............... 104Dropshipping......................................................................105Systemy partnerskie — Affiliate Programs ..............108Handel informacją.............................................................112Zakończenie ........................................................... 115O autorze ................................................................ 117WstępProszę Cię, zanim zaczniesz czytać, odpowiedz mi nakilka pytań…Czy masz rodzinę w Chinach? Albo wolne pół milionazłotych? A może pracujesz w międzynarodowym kon-cernie z oddziałami na Dalekim Wschodzie?A może biegle mówisz jakimś językiem mandaryń-skim? No to może chociaż masz szwagra w konsulaciew Pekinie? To przynajmniej powiedz, że masz ukoń-czone studia z handlu międzynarodowego... Nie?TO NAWET NIE MYŚL O IMPORCIE! I ZAPAMIĘ-TAJ TO SOBIE RAZ NA ZAWSZE, BO TO NIE DLACIEBIE!Takie pytania — i odpowiedź — usłyszysz od każdego,kto zarabia pieniądze na imporcie towarów — nie tyl-ko z Chin, ale z każdego zakątka Dalekiego Wschodu,Europy czy obu Ameryk. Dlaczego? Żeby Cię zniechę-cić. Im więcej ludzi wejdzie w ten rynek, tym większabędzie konkurencja — więc mniejsze zyski dla tych,którzy się odważyli, spróbowali, są na nim i zarabia-ją prawdziwe pieniądze. Prawdziwe to na początkunie znaczy wcale duże. To znaczy realne. Autentycz- [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mirabelkowy.keep.pl